zondag 28 maart 2010

doorstart naar de finisch 2.0

Zo, het einde nadert en ik heb me nu vlak voor de eindstreep bezig gehouden met ning. Meteen maar aangemeld voor de HRM community, die overigens nog wel wat input kan gebruiken met 15 (nu 16) deelnemers.

Mooi opgezet trouwens!

En verder voor wat betreft 2.0 heb ik vooral het idee dat we nu al achter de feiten aan het aanlopen zijn nu de weg naar 3.0 ook binnen handbereik is en dat er veel mensen bezig zijn anderen weer te overtreffen door zaken nog sneller, effectiever en aantrekkelijker te maken. Gelukkig heeft zo een ieder zijn/ haar vak en ben ik blij met mensen die ik op dat punt heerlijk kan bevragen zoals ook wel blijkt uit de artikelen.

Nu nog ding 23 en een laatste poging met delicious en dan ben ik klaar voor het ontvangen van mn eigen schouderklap! ;-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten