vrijdag 26 maart 2010

ding 14

Chatten......... dat is wat mij betreft een van de meest nieuwe zaken die ik ben tegen gekomen waar ik daadwerkelijk enthousiast over ben. Wellicht omdat ik het heb ontdekt bij een online reisbureau? Wellicht omdat een collega van Aladin me heeft laten zien hoe het werkt bij Aladin? Het maakt niet uit, ik zie dit als een instrument met grote mogelijkheden.

Hoe?

Als we ooit nog zouden gaan overstappen naar een helpdesk voor al uw PO&O vragen, dan lijkt me dat geweldig! Lekker online chatten, doorverwijzen, zaken doorlinken naar dcoumenten, andere sites, of gewoon direct komen tot een concreet vraag en antwoord chatmoment. Snel, veilig en klantgericht........ ideaal dus!

Zeker als we op die manier ook met andere collegae uit het land directe lijntjes kunnen leggen! Dat is pas een kennisnetwerk!

Dus ja, erg enthousiast over deze functie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten