dinsdag 9 maart 2010

ding 9

Even een nadenk moment............. ik moet eerlijk zeggen dat ik bij ding 7 al een aantal zaken heb benoemd.

Ik zie vooralsnog geen meerwaarde in RSS feeds, gezien onze giga informatiestroom die we al binnenkrijgen via digitale nieuwsbrieven en andere kanalen. Ik zou ook daar vooral de draad weer in kwijtraken.

Bloggen heeft niet mijn hart, ben ook nooit een dagboekschrijver geweest. Ik kan me echter wel voorstellen dat het voor de biebwereld van abolute waarde zou kunnen zijn. Bijvoorbeeld interims die feeling willen houden met de organisatie en de medewerkers tussentijds willen informeren. En hoe zou het zijn om het als een soort 'formum' te gebruiken om meningen en ideeen te vergaren voor zaken die spelen......... uiteraard werkt dat dan alleen maar als er dan nog daadwerkelijk mee wordt gedaan en ................ nou ja 'je mening droppen' versus 'iets doen met ieders meningen' zijn in tijd uitgedrukt twee hele verschillende zaken.

Dus huidige tussenstand: leuk dat bloggen, flicker, rssfeeds, foto's bewerken, maar voor mij nog geen directe noodzaak tot gebruik in het werk. Ik ben meer voor het mens tot mens benaderen systeem. Of mailen natuurlijk!

groet,

1 opmerking:

  1. Ook heel goed. Maar op de hoogte zijn van nieuwe ontwikkelingen kan geen kwaad, en wat je niet kent dat mis je niet... Lees ook eens een blog van je collegacursisten, krijg je misschien nog nieuwe ideeen voorgeschoteld.
    groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen