vrijdag 26 maart 2010

ding 11

http://23dingen.pbworks.com/HRM2

ja, dat is mijn toegevoeging op de site!!

Heb wat rond gerommeld, een HRM toegevoegd en nog niet ontdekt hoe ik hem kan wissen. Vervolgens een nieuwe HRM 2 toegevoegd, inclusief een ingevoegde link....... dus dat stemde me tevreden dat dat was gelukt!

Nu weet ik zeker dat ik een keer een speciale HRM wiki voor de bieb heb gezien, maar mogelijk was het dan toch een andere toepassing. Ik zal er nog eens naar op zoek.

De wikipedia is overigens wel favourite. Vooral bij spreekbeurten een groot succes!! De wiki wereld biedt veel mogelijkheden, waar ik nog naar zoek is het grote verschil tussen al die dingen. Voor mij spreekt Wiki in ieder geval meer aan dan facebook, hyves of twitterzaken.....

OP naar ding 12!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten